Hogyan lehet regisztrálni?

A regisztrációs folyamatot a „Bejelentkezés” gombra való kattintással indíthatja el, vagy regisztrálhat a rendelési folyamat során is. Regisztrációkor adja meg e-mail címét, amelyre kap egy linket a tagság megerősítéséhez.

Elfelejtettem a jelszavam. Hogyan tovább?

Ha elfelejtette a jelszavát, kattintson a "Bejelentkezés", majd az "Elfelejtette a jelszavát?" gombra és kövesse az utasításokat.

Visszaküldhetem a megrendelt terméket?

A vevőnek a fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot) rendelkezései alapján jogában áll, hogy indokolás nélkül az áru kézhezvételétől számított 15 napon belül tájékoztassa az eladót arról, hogy a megvásárolt árut visszaküldi. A vevő erről a visszaküldési űrlapon vagy az info@biroteka.si elérhetőségen keresztül tud tájékoztatni minket. Az értesítés akkor tekinthető időszerűnek, ha a küldemény időben volt feladva. Az egyetlen költség, amely a termék visszaküldésével kapcsolatban a fogyasztót terheli, az áru visszaküldésének a közvetlen költsége. Az árut legkésőbb az elállástól számított 30 napon belül vissza kell küldeni a céghez.

A kézhez kapott árut a vevőnek sértetlenül és azonos mennyiségben kell visszajuttatnia, kivéve, ha az áru megrongált, romlott, elveszett vagy ha annak mennyisége a vevő önhibáján kívül csökkent. A visszaküldött termékeknek eredeti csomagolásban, sértetlen és használatlan állapotban kell lenniük. Csatolni kell a számla másolatának egy példányát. Célszerű az áru visszaküldésére vonatkozó űrlap (levél) csatolása is, amely felgyorsítja a visszatérítés vagy a csere folyamatát. Az eladó a teljes vételárat legkésőbb a visszaküldött áru kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatéríti. (Cégek esetében a visszafizetési határidőt onnantól számítjuk, miután vevő kézhez kapta a megrendelés visszavonásáról szóló visszaigazolást). A megadott feltételek mellett a vevő a megrendelt árut nem küldheti vissza a következő esetekben:

  • gépek, készülékek, számítógépes berendezések, audio- és videofelvételek és számítógépes programok esetében, ha a vevő már megnyitotta a biztonsági pecsétet vagy kicsomagolta a terméket az eredeti csomagolásból
  • könyvszállítás esetén
  • ha a termék a fogyasztó utasításainak megfelelően kerül előállításra, és az az ő igényeihez igazított
  • ha a termék romlandó, vagy olyan a termék, amelynek már lejárt a lejárati ideje (például használt CD-hordozók, patronok, toner és egyéb fogyasztási cikkek, italok, ételek...)

Kivételes esetekben, amikor az árucikkek nem a ZVPot-nak megfelelően kerülnek visszaküldésre, a fogyasztónak felajánlhatjuk a termék megvásárlását, megfelelő kártérítés mellet, melynek mértékét az áru visszaküldésekor határozzuk meg. A csökkentett értékű visszaváltást a fogyasztó e-mailen keresztül történő visszaigazolását követően vesszük figyelembe. A fogyasztó az említett visszaváltási díjat csak egy másik azonos vagy magasabb értékű termék megrendelésekor használhatja ki. Ha azonban elkezdi használni a termékeket, és meggondolja magát, elveszíti a jogot a szerződéstől való elállására. (Az árucikk visszaküldésére vonatkozó űrlap a Felhasználói fiók_Rendelési előzményeiben található, az adott rendelésnél a "Részletek" gombra kattintva.)

Mi a helyzet a szállítási költségekkel?

A szállítási szolgáltatásokat a GLS kézbesítési szolgáltató nyújtja. 70 € feletti megrendelések esetén és olyan termékek esetében, amelyeknél ez kifejezetten fel van tüntetve, az árut ingyenesen kiszállítjuk Önnek. Abban az esetben, ha a vevő nem veszi át az árut a megállapodás szerinti időben a GLS kézbesítő szolgáltatótól, és a vevő újbóli kiszállítást kíván, a vevőnek a megrendelés összegétől függetlenül felszámolásra kerülnek a szállítási költségek.

Érdekelnek a fizetési feltételek.

Jelenleg lehetővé tesszük a proforma számlával történő fizetést, az utánvétes fizetést és a személyes kézbesítéskor történő készpénzes vagy kártyás fizetést (BA, Karanta, Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron).

Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?

Az árak a követhetőség megkönnyítése érdekében áfával és anélkül jelennek meg.

Mi van, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?

Ha a kézbesítéskor senki nincs jelen, aki átveszi a küldeményt, akkor a GLS futár a postaládában értesítést hagy a küldemény érkezéséről, amelyen telefonszám is szerepel, így felhívhatja őket és egyeztethet a kézbesítés időpontjáról.

Mikor lesz kiszállítva a megrendelt áru?

A OfficeBay online áruház rendszert úgy állítottuk fel, hogy folyamatosan tájékoztassa Önt, hogy melyik fázisban van a rendelése. A megrendelés leadása után e-mailt fog kapni, amellyel megerősítjük a megrendelés beérkezését. A megrendelés kiszállításának megkezdéskor üzenetet fogunk küldeni Önnek. Innentől kezdve a következő munkanapon számíthat a megrendelt áru kézbesítésére (a karácsonyi és az újévi ünnepek előtt a szállítási idő egy munkanappal meghosszabbodhat).