ÜZLETI FELTÉTELEK

A Biroteka.si online áruház általános feltételei a Fogyasztóvédelmi Törvénnyel (ZVPot9) összhangban kerültek szerkesztésre, a Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásainak és az e-kereskedelem nemzetközi kódexeinek alapján. Az online áruházat a Zrim-ko d.o.o. - irodaszerek vállalat kezeli. A rendszerbe való regisztrációkor a látogató felhasználónevet kap, amely megegyezik az e-mail címével és jelszavával. A felhasználónév és a jelszó egyértelműen azonosítja és összekapcsolja a felhasználót a bevitt adatokkal. A regisztrációval a látogató felhasználóvá válik, és vásárlási jogot kap. A jelszó titkos, és csak a felhasználó ismeri. A felhasználó köteles hiteles adatokat és adatvédelmet biztosítani, úgy, hogy csak ő vagy a nevében eljárásra felhatalmazott személy cselekedjen a nevében és a jelszavával. Az Általános üzleti feltételek a Biroteka online áruház működését, a felhasználói jogokat, valamint a szolgáltató és a vevő közötti üzleti kapcsolatokat foglalják magukban.

AZ INFORMÁCIÓK ELÉRHETŐSÉGE (jogszabályok összefoglalása)

A szolgáltató vállalja, hogy a vevő számára mindenkor biztosítja a következő információkat:

  1. cég azonosító adatok (cégnév és székhely, regisztrációs szám),
  2. elérhetőség, amely lehetővé teszi a felhasználó számára a gyors és hatékony kommunikációt (e-mail, telefon),
  3. az áruk vagy a szolgáltatások alapvető jellemzői (beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat),
  4. a termékek elérhetősége (a weboldalon kínált bármely terméknek vagy szolgáltatásnak ésszerű időn belül elérhetőnek kell lennie),
  5. a termék kiszállításának vagy a szolgáltatás teljesítésének feltételei (a kézbesítés módja, helye és határideje),
  6. minden ár érthetően és egyértelműen kerül meghatározásra, és világosan fel van tüntetve, hogy tartalmazza -e már az adókat és a szállítási költségeket,
  7. fizetési és szállítási mód,
  8. az ajánlat érvényességi ideje,
  9. a határidő, amelyen belül továbbra is lehetőség van a szerződés felmondására, valamint az elállás feltételei; továbbá az hogy mennyibe kerül az ügyfélnek a termék visszaküldése,
  10. a panasztételi eljárás magyarázata, beleértve a kapcsolattartó személy vagy az ügyfélszolgálat összes elérhetőségét.

TERMÉKKÍNÁLAT

A szolgáltató az alábbi fizetési módokat engedélyezi:

  • utánvétes fizetés készpénzzel vagy bankkártyával
  • átutalással az online áruházkezelő számlájára - Zrim-ko d.o.o., proforma számla/szerződés szerint
  • kártyás fizetés,
  • a szolgáltató tartós adathordozón számlát állít ki a vevő számára, feltüntetve a költségeket és útmutatást ad a vásárlás visszavonásának és a termékek visszaküldésének lehetőségéről, ha az szükséges és lehetséges. Az adásvételi szerződés (megrendelés) elektronikus formában tárolásra kerül a szolgáltató szerverén, így a vevő számára bármikor elérhető a felhasználói profiljában.

A kifizetett áru személyesen a következő címen vehető át: Cesta dveh cesarjev 176, 1000 Ljubljana.

ÁRAK

Az árak a követhetőség megkönnyítése érdekében áfával és anélkül jelennek meg.

A legkisebb rendelés értéke 0,10 € + ÁFA.

Az árak a megrendelés időpontjában érvényesek, és nincs előre meghatározott érvényességük.

Az árak a fenti fizetési módokkal történő fizetés esetén érvényesek, a fenti feltételek mellett. A legfrissebb és a legpontosabb információk biztosítása érdekében tett óriási erőfeszítések ellenére is bekövetkezhet, hogy az árinformáció helytelen. Ebben az esetben, vagy abban az esetben, ha a termék ára megváltozik a megrendelés feldolgozása során, a szolgáltató lehetővé teszi a vevőnek a vásárlástól való elállás jogát, és ugyanakkor a szolgáltató olyan megoldást kínál a vevő számára, amely kölcsönös elégedettséggel jár.

Az ajánlattevő és a vevő közötti adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor az ajánlattevő megerősíti a megrendelést (a vevő az alábbi elektronikus üzenetet kapja a rendelés állapotáról: Rendelés megerősítve). Ettől a pillanattól kezdve az árak és egyéb feltételek rögzítve vannak, és mind a szolgáltatóra, mind a vevőre vonatkoznak.

VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT

  1. Megrendelés a várakozási sorban/előkészítés alatt/elfogadva A megrendelés benyújtása után a vevő e-mailben értesítést kap arról, hogy a megrendelés elfogadásra került a várakozási sorban. Ebben a lépésben az ügyfélnek lehetősége van egy órán belül visszavonni a megrendelést. A megrendelés állapotával és tartalmával kapcsolatos átfogó információk mindig a vevő rendelkezésére állnak a szolgáltató weboldalán.
  2. Megrendelés megerősítve Ha az ügyfél nem vonja vissza a megrendelést, a megrendelés további feldolgozásra kerül. Amikor a szolgáltató felülvizsgálja a megrendelést, ellenőrzi, hogy a megrendelt termékek rendelkezésre állnak és megerősíti a megrendelést, vagy indokkal elutasítja azt. A szolgáltató felhívhatja a vevőt a megadott telefonszámon, hogy ellenőrizze az adatokat vagy biztosítsa a kézbesítés pontosságát. Ezzel a megrendelt termékek vásárlására vonatkozó szerződés a vevő és a szolgáltató között visszavonhatatlanul megkötésre kerül.
  3. Áru elküldve/készen áll az átvételre A szolgáltató az előírt határidőn belül előkészíti, feladja vagy előkészíti az árut a személyes átvételre és erről e-mailben értesíti a vevőt.

SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

A vevőnek a fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot) rendelkezései alapján jogában áll, hogy indokolás nélkül az áru kézhezvételétől számított 15 napon belül tájékoztassa az eladót arról, hogy a megvásárolt árut visszaküldi. A vevő erről a visszaküldési űrlapon vagy az info@biroteka.si elérhetőségen keresztül tud tájékoztatni minket. Az értesítés akkor tekinthető időszerűnek, ha a küldemény időben volt feladva. Az egyetlen költség, amely a fogyasztót terheli a termék visszaküldésével kapcsolatban, az áru visszaküldésének a közvetlen költsége, vagy 3,66 € költség abban az esetben, ha a vevő azt akarja, hogy az eladó átvegye az árut, és kicserélje azt a saját szállítási szolgáltatásával. Az árut legkésőbb az elállástól számított 30 napon belül vissza kell küldeni a céghez. A kézhez kapott árut a vevőnek sértetlenül és azonos mennyiségben kell visszajuttatnia, kivéve, ha az áru megrongált, romlott, elveszett vagy ha annak mennyisége a vevő önhibáján kívül csökkent. A visszaküldött termékeknek eredeti csomagolásban, sértetlen és használatlan állapotban kell lenniük. Csatolni kell a számla másolatának egy példányát. Célszerű az áru visszaküldésére vonatkozó űrlap (levél) csatolása is, amely felgyorsítja a visszatérítés vagy a csere folyamatát. Az eladó a teljes vételárat legkésőbb a visszaküldött áru kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatéríti. (Cégek esetében a visszafizetési határidőt onnantól számítjuk, miután vevő kézhez kapta a megrendelés visszavonásáról szóló visszaigazolást). A megadott feltételek mellett a vevő a megrendelt árut nem küldheti vissza a következő esetekben: · gépek, készülékek, számítógépes berendezések, audio- és videofelvételek és számítógépes programok esetében, ha a vevő már megnyitotta a biztonsági pecsétet vagy kicsomagolta a terméket az eredeti csomagolásból, · könyvszállítás esetén, · ha a termék a fogyasztó utasításainak megfelelően kerül előállításra, és az ő igényeihez igazított · ha romlandó termék vagy olyan termék, amelynek már lejárt a lejárati ideje (például használt CD-lemez, patron, toner és egyéb fogyasztási cikk, ital, élelmiszer,...) Kivételes esetekben, amikor az árucikkek nem a ZVPot-nak megfelelően kerülnek visszaküldésre, a fogyasztónak felajánlhatjuk a termék megvásárlását, megfelelő kártérítés mellet, melynek mértékét az áru visszaküldésekor határozzuk meg. A csökkentett értékű visszaváltást a fogyasztó e-mailen keresztül történő visszaigazolását követően vesszük figyelembe. A fogyasztó az említett visszaváltási díjat csak másik azonos vagy magasabb értékű termék megrendelésekor használhatja ki.

Ha azonban elkezdi használni a termékeket, és meggondolja magát, elveszíti a jogot a szerződéstől való elállására.

(Az árucikk visszaküldésére vonatkozó űrlap a Felhasználói fiók_Rendelési előzményeiben található, az adott rendelésnél a "Részletek" gombra kattintva.)

GARANCIA

A termékek garanciálisak, ha az fel van tüntetve a jótállási kártyán vagy a számlán. A jótállás a jótállási kártyán található utasítások és a számla benyújtása esetén érvényes. A jótállási időszak a jótállási kártyán vagy a számlán kerül feltüntetésre. A jótállási információkat a termékbemutató oldal is tartalmazza. Ha a termék nem rendelkezik jótállási információkkal, akkor az árucikknek nincs jótállása, vagy az információ erről jelenleg nem ismert. Ez utóbbi esetben a vevő kapcsolatba léphet a szolgáltatóval, aki naprakész információkat szolgáltat.

A gyártó törvényi kötelezettséget vállal arra, hogy a vevő felé garanciát vállal a vásárolt áru hibátlan működéséhez. A jótállást az ügyfél közvetlenül a gyártótól vagy annak hivatalos szerviz központjától igényelheti. A jótállást a vevő a jótállási kártyával és az eladó számlájával igényelheti. A gyártó köteles a jótállási javítást az áru kézhezvételétől számított 45 napon belül elvégezni, ellenkező esetben pedig az árucikket egy másik, azzal egyenértékű és hibátlan termékre cserélni. A vevő a garanciát az eladótól is igényelheti, de erre az esetre is az előző bekezdés rendelkezései vonatkoznak. Ha az áru garanciavállalás szerinti visszaküldése a gyártó által a jótállási kártyán megadott feltételekkel történik, a vevőt a visszaküldés vonatkozásában nem terhelik költségek.

A jótállás a termékek gondatlan kezelése, nem megfelelő használata, mechanikai sérülések vagy vis maior okozta károk esetén megszűnik. A jótállás abban az esetben is megszűnik, ha a termék átdolgozásra kerül, vagy a terméket illetéktelen személy telepíti (ha a terméket felhatalmazott személy telepíti, akkor a telepítést igazoló számlát a termék vevőjének a nevére kell kiállítani).

KISZÁLLÍTÁS

A szolgáltató az árut a megállapodás szerinti időn belül szállítja ki. 70 € feletti megrendelések esetén és olyan termékek esetében, amelyeknél ez kifejezetten fel van tüntetve, az árut ingyenesen kiszállítjuk Önnek. További információ itt.

BIZTONSÁG

A szolgáltató megfelelő technológiai és szervezeti eszközöket használ a személyes adatok és a kifizetések továbbításának és tárolásának védelme érdekében. Ebből a célból a szolgáltató egy felhatalmazott szervezet által kibocsátott 128 bites SSL tanúsítványt használ. További információ itt.

KOMMUNIKÁCIÓ

A szolgáltató távoli kommunikáció útján csak akkor fog kapcsolatba lépni a felhasználóval, ha a felhasználó ezt kifejezetten nem kifogásolja. A hirdetési elektronikus levelek a következő összetevőket tartalmazzák: 

  1. felismerhetően és egyértelműen hirdetési üzenetként lesznek megjelölve,
  2. a feladó felismerhető lesz,
  3. különféle kampányok, promóciók és egyéb marketing technikák, ekként lesznek megjelölve. Egyértelműen meghatározásra kerülnek a bennük való részvétel feltételei,
  4. a hirdetési üzenetekről való leiratkozás módja,
  5. valamint a felhasználó azon kívánsága, hogy nem akar hirdetési üzeneteket kapni, amelyet a szolgáltató kifejezetten tiszteletben tart.

FELELŐSSÉG ALÓLI MENTESÜLÉS

A szolgáltató minden erőfeszítést megtesz az oldalain közzétett információk naprakészségének és pontosságának biztosítása érdekében. Ennek ellenére a termékek tulajdonságai, a szállítási határidő vagy az ár olyan gyorsan megváltozhat, hogy a szolgáltatónak nem sikerül felfrissíteni a weboldal adatait. Ebben az esetben a szolgáltató értesíti az ügyfelet a változásokról, és lehetővé teszi számára, hogy visszavonja a megrendelést ill. lehetővé teszi a megrendelt termék cseréjét. Bár a szolgáltató arra törekszik, hogy pontos fényképeket készítsen az értékesítési cikkekről, annak ellenére minden fénykép csak szimbolikus jellegű. A fényképek nem garantálják a termék tulajdonságait. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az üzleti feltételeket bármikor és bármilyen módon, októl függetlenül és előzetes értesítés nélkül megváltoztassa.

FELHASZNÁLÓI VÉLEMÉNYEK/MEGJEGYZÉSEK

Vélemény vagy megjegyzés benyújtásával a felhasználó kifejezetten elfogadja a használati feltételeket, és lehetővé teszi a szolgáltató számára, hogy a szöveget részben vagy egészben közzétegye az összes elektronikus és egyéb médiumban. A szolgáltatónak joga van a tartalmat határozatlan ideig és bármilyen célra felhasználni, amely a szolgáltató üzleti érdekeit szolgálja, beleértve a hirdetésekben vagy más marketingkommunikációkban való közzétételt is. Ugyanakkor a vélemény szerzője kijelenti és garantálja, hogy az írásbeli vélemények és megjegyzések anyagi és erkölcsi szerzői jogainak tulajdonosa, és hogy ezeket a jogokat nem kizárólagosan és határozatlan időre ruházza át a szolgáltatóra.

PANASZOK ÉS VITÁK

Bármilyen panasz és reklamáció a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseivel összhangban kezelendő. A szolgáltató betartja az alkalmazandó fogyasztóvédelmi jogszabályokat. A szolgáltató minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy teljesítse a hatékony panaszkezelési rendszer létrehozására vonatkozó kötelezettségét, és kijelöl egy olyan személyt, akivel problémák esetén az ügyfél telefonon vagy e-mailben kapcsolatba léphet. A panaszokat az info@biroteka.si e-mail címre lehet benyújtani. A panaszkezelési eljárás bizalmas jellegű. A szolgáltató öt munkanapon belül megerősíti, hogy kézhez kapta a panaszt, és tájékoztatja a vevőt, hogy mennyi időt vesz igénybe a panasz feldolgozása, valamint folyamatosan tájékoztatja őt az eljárás előrehaladásáról. A szolgáltató tudatában van annak, hogy a fogyasztói jogviták lényeges jellemzője, legalábbis a bírósági rendezése szempontjából, a követelés gazdasági értéke és a vita megoldása során felmerült költségek közötti aránytalanság. Ez a fő akadálya annak is, hogy a fogyasztó sem kezdeményez bírósági vitát. Ezért a szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz az esetleges viták békés módon történő rendezésére.